Vanlig början på en ny vecka

Skola är tråkigt. Det vet vi ju alla. Men jag måste erkänna att jag gillar den...

Alltså, det vi lär oss är typ übertråkigt inget är speciellt intressant eller nytt. Dessutom fungerar gymnasiesystemet SÄMST! Varför måste jag läsa massa tråkiga ämnen som jag aldrig kommer få nytta av? Jag fattar att vi måste läsa engelska A, matte A och svenska A... Men vad är grejen med alla andra ämnen som jag inte är intresserad av? BLÄÄÄ.
Hur som helst är skolan kul eftersom jag har mina söta små vänner som bjuder på gooodis.. Jag kommer sÅ bli tjock innan det här året är slut.

jag har aldrig något vettigt att skriva... Det gör mig lite ledsen och jag har helt slut på roliga listor... Men jag ska nog komma på något intressant att skriva en dag!



x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0