Musik

Okej. Så här är det. Nu kommer lite utav mina stora favoriter! För vem kan leva utan musik? Inte jag i alla fall. Kolla in det här och checka deras musik på typ... Youtube, eller ngt ^
The Veronicas Ärligt, de här tvillingarna är LÄTT bäst. Haha!
Skye Sweetnam Hon är så grymt snygg! Gillar hennes stil (Och musiken såklart.)
Lily Allen Brittisk, måste jag säga mer? Haha. Gillar hennes låttexter.
Kate Voegele Grymt duktig, och GRYMT snygg, önskar man såg ut som henne, hehe.
Gwen Stefani Yayy, alltid varit en utav mina favoriter, både som soloartist och i No Doubt!
Beyonce Kom igen, hon är OTROLIG. Och vem vet inte vem hon är?

Ja, det här är då bara några av mina kvinnliga favoriter. Nu ska jag käka lite middag, eller ja, snart, sen ska jag höja volymen på iTunes och städa mitt rum! HAHA, jag sa ju att det är urtråkigt att berätta vad man ska göra och har gjort.



x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0