Ojoj!

jag har inte bloggat på väldigt länge nu! Över en vecka!!!!! Ni som faktiskt läser; jag vill be om ursäkt. Men där jag har varit har jag tyvärr inte haft tillgång till dator. Därför ska jag nu berätta för er vad jag haft för mig. 

Under midsommar hade jag otroligt kul med alla min kära vänner, sedan träffade jag Lukas Ekman som jag inte träffat på År och Dagar! Vi har vuxit upp tillsammans, han är dock 2 år äldre (91a). Vi bestämde att vi skulle hitta på något så på måndagen, efter att ha festat två dagar i rad och sedan sovit hela söndagen, hoppade vi på en buss och åkte söderut! Det var otroligt kul och jag har träffat många underbara människor under den här resan. Måstes göras om!!!! hahah.

Kul-kul-kul, har det varit ^^ kanske berättar lite mer en annan dag. Nu sitter jag här och dricker apelsinjuice i mitt efterlängtade rum och ska snart decka i min efterlängtade säng. Loooooove life! hah.   x

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hade ni kul? Du lovade att berätta allt! Ring mig ASAP i morgon! <3

2009-06-30 @ 02:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0