Myyys

Idag har jag bara varit hemma och myst. Älskar mysdagar. Det har ju varit så varmt att man knappt velat gå ut, men har ändå legat ute på gräsmattan och solat, så nu börjar man få en fin sommarfärg med! Senare åt jag och mami middag tillsammans och tittade på film som hon hyrt innan hon kom hem från jobbet. Jag älskar min mamma, hon är den jag litar på mest här i världen.

Nu sitter jag och surar lite för att mina bästa kompisar åker bort hela tiden! Ida är i Frankrike, Victor i USA, och Nellie åkte idag till sitt lantställe... Bläääää, KOM HEM TILL MIG!!! Visst har jag massa underbara människor som fortfarande är hemma i staden, ni: lek med mig :)

Imorgon ska jag vara barnvakt till min lilla kusin Alvin, han är fem så vi får väl se hur det går, haha.    x

Kommentarer
Postat av: Nellie

Aw, älskling, jag saknar dig också! <3

Jag är tillbaka på fredag och då ska vi hitta på något oförglömligt!

2009-06-30 @ 02:50:07
Postat av: Ida

Gumma, jag saknar dig med! fick du mitt sms? Måste berätta om Cedric, ringer dig från pappa :D xxx

2009-06-30 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0